تومان
تومان

تایر بارز آج P648 (PREMIUM DRIVE)

لاستیک بارز گل P648

گروه صنعتی بارز جهت معرفی محصولات خود به مصرف کنندگان، اقدام به طراحی یک نمودار جانمایی بر اساس عملکرد تایر کرده است. در قسمت چپ نمودار یعنی راحتی سواری (Ride Comfort)  شاهد تایرهایی هستیم که دارای نرمی و انعطاف بیشتری هستند. این ویژگی باعث ایجاد راحتی برای سرنشینان خودرو هنگام سواری می شود. در قسمت راست نمودار یعنی اسپرت (SPORT) تایرهایی با فرمان پذیری بیشتر قرار دارند که برای انجام مانورهای رانندگی مناسب می باشند. هرچه تایر به قسمت اسپرت نزدیک ترباشد، دارای فرمان پذیری بهتر و مناسب برای مانور های سریع است، ولی در این حالت از ویژگی انعطاف پذیری آن  کاسته می شود و در نتیجه راحتی سرنشینان کمتر می باشد.

طرح گل PREMIUM DRIVE به گونه ای طراحی شده است که درقسمت میانه سمت چپ نمودار، یعنی بخش راحتی سرنشین قرار می گیرد.

طراحی گل P648 مناسب برای حرکت در گل و لای(M+S) می باشد. به همین دلیل فرمانپذیری خوبی در مسیرهای گل و لای دارد. از جمله مهم ترین ویژگی این مدل آج، می توان به ترمزگیری عالی و کوتاه بودن مسافت خط ترمز اشاره کرد. به علت استفاده از تکنولوژی پیشرفته در طراحی و ساخت گل P648، مقاومت غلتشی تایر کاهش یافته و در نتیجه در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. آج P648 به دلیل نرمی دیواره و عدم انتقال ارتعاشات جاده به داخل خودرو، راحتی سرنشینان در هنگام رانندگی و حرکت خودرو را فراهم می کند.

 این آج در سایزهای مختلف، قابل استفاده برای مصرف کنندگان می باشد. جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره هر یک از سایزهای تولید شده آج P648 (PREMIUM DRIVE)، می توانید بر روی سایز انتخابی خود کلیک نمایید.

سایزردیف
165/65R131
185/65R142
185/65R153
195/65R154

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X